خدمات پس از فروش


 

اين بخش از دو مبحث خدمات ارائه شده به مشتري و آموزشي كاربرد بهينه محصول تشكيل مي گردد:

شركت پلاتين ايران در راستاي بهينه سازي كيفيت محصولات و جلب رضايت مشتريان تلاش نموده است براي كليه محصولات توليدي از جمله انواع باتري ها بخش سرويس و خدمات دائمي ايجاد نمايد.

از آنجائيكه محصولات اين كارخانه همواره از گارانتي قابل اطمينان برخوردار است سعي شده مشتريان را از طريق:


1.      انجام خدمات پشتيباني با بهره گيري از كاشناسان خبره

2.      تامين قطعات و تجهيزات يدكي محصولات در اسرع وقت

3.      ارائه كتابچه ها و جزوات راهنمايي سرويس و نگهداري

ياري دهد.   

    

در مورد محصولاتي چون باتري هاي صنعتي ،حتي با اعزام كارشناسان به محل سايت­هاي نصب شده باتري صنعتي به طور غير قابل اجتنابي وابسته به شارژ مي باشد،سعي ميشود كارشناسان خدمات پس از فروش به اطلاعات كاملي از شارژها و تنظيم شارژ مجهز باشند تا با تنظيم شارژ از پديده هاي اضافه شارژ يا كم شارژي باتري جلوگيري نمايند.


كارشناسان خدمات پس از فروش شركت تقريباً‌ در تمام ساعات اداري آماده پذيرفتن مراجعه كنندگان و حتي پاسخگوي تلفن آنها مي باشند.

.

.

.